Utvidet returrett til 31. januar 2025

Marketing the e-Business

Om Marketing the e-Business

How to improve marketing effectiveness through electronic means. Looks at the main marketing themes (product, price, promotion, place) and the bigger 'e' considerations, for example legislation, data protection and ethics.

Vis mer
  • Språk:
  • Engelsk
  • ISBN:
  • 9780415256001
  • Bindende:
  • Hardback
  • Sider:
  • 368
  • Utgitt:
  • 12. september 2002
  • Dimensjoner:
  • 156x234x22 mm.
  • Vekt:
  • 635 g.
  • BLACK NOVEMBER
  Gratis frakt
Leveringstid: 2-4 uker
Forventet levering: 8. desember 2024

Beskrivelse av Marketing the e-Business

How to improve marketing effectiveness through electronic means. Looks at the main marketing themes (product, price, promotion, place) and the bigger 'e' considerations, for example legislation, data protection and ethics.

Brukervurderinger av Marketing the e-Business



Finn lignende bøker
Boken Marketing the e-Business finnes i følgende kategorier:

Gjør som tusenvis av andre bokelskere

Abonner på vårt nyhetsbrev og få rabatter og inspirasjon til din neste leseopplevelse.