Utvidet returrett til 31. januar 2025

Marketing without Advertising

- Brand Preference and Consumer Choice in Cuba

Om Marketing without Advertising

How do Cubans have such a wide range of knowledge on national and international brands without being exposed to modern mass communication strategies? This book explores consumer knowledge about international brands as well as Cuban joint venture operations.

Vis mer
  • Språk:
  • Engelsk
  • ISBN:
  • 9780415896986
  • Bindende:
  • Hardback
  • Sider:
  • 252
  • Utgitt:
  • 21. desember 2011
  • Dimensjoner:
  • 165x235x19 mm.
  • Vekt:
  • 468 g.
  • BLACK NOVEMBER
  Gratis frakt
Leveringstid: 2-4 uker
Forventet levering: 19. desember 2024

Beskrivelse av Marketing without Advertising

How do Cubans have such a wide range of knowledge on national and international brands without being exposed to modern mass communication strategies? This book explores consumer knowledge about international brands as well as Cuban joint venture operations.

Brukervurderinger av Marketing without Advertising



Finn lignende bøker
Boken Marketing without Advertising finnes i følgende kategorier:

Gjør som tusenvis av andre bokelskere

Abonner på vårt nyhetsbrev og få rabatter og inspirasjon til din neste leseopplevelse.