Utvidet returrett til 31. januar 2025

Maximizing Call Center Performance

- 136 Innovative Ideas for Increasing Productivity and Customer Satisfaction

Om Maximizing Call Center Performance

This text gives examples of how companies can leverage call centre technology to serve their unique needs, and how at the same time they can create a positive experience for customers. Solutions from leading call centres are provided for the problems behind basic call centre functions.

Vis mer
  • Språk:
  • Engelsk
  • ISBN:
  • 9781578200269
  • Bindende:
  • Paperback
  • Sider:
  • 137
  • Utgitt:
  • 1. januar 1999
  • Dimensjoner:
  • 229x157x9 mm.
  • Vekt:
  • 226 g.
  • BLACK NOVEMBER
  Gratis frakt
Leveringstid: 2-4 uker
Forventet levering: 15. desember 2024

Beskrivelse av Maximizing Call Center Performance

This text gives examples of how companies can leverage call centre technology to serve their unique needs, and how at the same time they can create a positive experience for customers. Solutions from leading call centres are provided for the problems behind basic call centre functions.

Brukervurderinger av Maximizing Call Center Performance



Finn lignende bøker
Boken Maximizing Call Center Performance finnes i følgende kategorier:

Gjør som tusenvis av andre bokelskere

Abonner på vårt nyhetsbrev og få rabatter og inspirasjon til din neste leseopplevelse.