Utvidet returrett til 31. januar 2025

Measuring Customer Service Effectiveness

Om Measuring Customer Service Effectiveness

1. The Business Case for Measurement; Return on investment in customer service; Measurement and service strategy; What to measure; Timing your measurement; Assess your current approach to customer service measurement; 2.

Vis mer
  • Språk:
  • Engelsk
  • ISBN:
  • 9780566085383
  • Bindende:
  • Hardback
  • Sider:
  • 174
  • Utgitt:
  • 22. oktober 2004
  • Dimensjoner:
  • 250x177x11 mm.
  • Vekt:
  • 458 g.
  • BLACK NOVEMBER
  Gratis frakt
Leveringstid: 2-4 uker
Forventet levering: 20. desember 2024

Beskrivelse av Measuring Customer Service Effectiveness

1. The Business Case for Measurement; Return on investment in customer service; Measurement and service strategy; What to measure; Timing your measurement; Assess your current approach to customer service measurement; 2.

Brukervurderinger av Measuring Customer Service Effectiveness



Finn lignende bøker
Boken Measuring Customer Service Effectiveness finnes i følgende kategorier:

Gjør som tusenvis av andre bokelskere

Abonner på vårt nyhetsbrev og få rabatter og inspirasjon til din neste leseopplevelse.