Utvidet returrett til 31. januar 2025

Modeling Markets

- Analyzing Marketing Phenomena and Improving Marketing Decision Making

Om Modeling Markets

This book is about how models can be developed to represent demand and supply on markets, where the emphasis is on demand models. In this book, the authors present a wealth of insights developed at the forefront of the field, covering all key aspects of specification, estimation, validation and use of models.

Vis mer
  • Språk:
  • Engelsk
  • ISBN:
  • 9781493920853
  • Bindende:
  • Hardback
  • Sider:
  • 408
  • Utgitt:
  • 13. november 2014
  • Utgave:
  • 2015
  • Dimensjoner:
  • 164x241x21 mm.
  • Vekt:
  • 714 g.
  • BLACK NOVEMBER
  Gratis frakt
Leveringstid: 2-4 uker
Forventet levering: 7. desember 2024

Beskrivelse av Modeling Markets

This book is about how models can be developed to represent demand and supply on markets, where the emphasis is on demand models. In this book, the authors present a wealth of insights developed at the forefront of the field, covering all key aspects of specification, estimation, validation and use of models.

Brukervurderinger av Modeling Markets



Finn lignende bøker
Boken Modeling Markets finnes i følgende kategorier:

Gjør som tusenvis av andre bokelskere

Abonner på vårt nyhetsbrev og få rabatter og inspirasjon til din neste leseopplevelse.