Utvidet returrett til 31. januar 2025

Modern Analysis of Customer Surveys

- with Applications using R

Om Modern Analysis of Customer Surveys

Customer survey studies deals with customers, consumers and user satisfaction from a product or service. In practice, many of the customer surveys conducted by business and industry are analyzed in a very simple way, without using models or statistical methods. Typical reports include descriptive statistics and basic graphical displays.

Vis mer
  • Språk:
  • Engelsk
  • ISBN:
  • 9780470971284
  • Bindende:
  • Hardback
  • Sider:
  • 528
  • Utgitt:
  • 6. januar 2012
  • Dimensjoner:
  • 252x175x29 mm.
  • Vekt:
  • 914 g.
  • BLACK NOVEMBER
  Gratis frakt
Leveringstid: 2-4 uker
Forventet levering: 20. desember 2024
Utvidet returrett til 31. januar 2025

Beskrivelse av Modern Analysis of Customer Surveys

Customer survey studies deals with customers, consumers and user satisfaction from a product or service. In practice, many of the customer surveys conducted by business and industry are analyzed in a very simple way, without using models or statistical methods. Typical reports include descriptive statistics and basic graphical displays.

Brukervurderinger av Modern Analysis of Customer Surveys



Finn lignende bøker
Boken Modern Analysis of Customer Surveys finnes i følgende kategorier:

Gjør som tusenvis av andre bokelskere

Abonner på vårt nyhetsbrev og få rabatter og inspirasjon til din neste leseopplevelse.