Utvidet returrett til 31. januar 2025

Music, Branding and Consumer Culture in Church

- Hillsong in Focus

Om Music, Branding and Consumer Culture in Church

This book offers an ethnographic exploration of the ways in which music and marketing have been utilised in the pursuit and production of spiritual experience for members of Hillsong Church.

Vis mer
  • Språk:
  • Engelsk
  • ISBN:
  • 9781138579552
  • Bindende:
  • Hardback
  • Sider:
  • 180
  • Utgitt:
  • 18. oktober 2019
  • Dimensjoner:
  • 156x234x0 mm.
  • Vekt:
  • 408 g.
  • BLACK NOVEMBER
  Gratis frakt
Leveringstid: 2-4 uker
Forventet levering: 12. desember 2024

Beskrivelse av Music, Branding and Consumer Culture in Church

This book offers an ethnographic exploration of the ways in which music and marketing have been utilised in the pursuit and production of spiritual experience for members of Hillsong Church.

Brukervurderinger av Music, Branding and Consumer Culture in Church



Finn lignende bøker
Boken Music, Branding and Consumer Culture in Church finnes i følgende kategorier:

Gjør som tusenvis av andre bokelskere

Abonner på vårt nyhetsbrev og få rabatter og inspirasjon til din neste leseopplevelse.