Utvidet returrett til 31. januar 2025

Music, Markets and Consumption

Om Music, Markets and Consumption

A fully international and scholarly analysis integrating the unique popular music sector both within arts marketing and current marketing and consumption theories. It gives a full overview and coverage of music, marketing and cultural policy, and the emerging academic study of the sector.

Vis mer
  • Språk:
  • Engelsk
  • ISBN:
  • 9781908999528
  • Bindende:
  • Paperback
  • Sider:
  • 256
  • Utgitt:
  • 31. mai 2013
  • Dimensjoner:
  • 155x232x14 mm.
  • Vekt:
  • 384 g.
  • BLACK NOVEMBER
  Gratis frakt
Leveringstid: Ukjent

Beskrivelse av Music, Markets and Consumption

A fully international and scholarly analysis integrating the unique popular music sector both within arts marketing and current marketing and consumption theories. It gives a full overview and coverage of music, marketing and cultural policy, and the emerging academic study of the sector.

Brukervurderinger av Music, Markets and Consumption



Finn lignende bøker
Boken Music, Markets and Consumption finnes i følgende kategorier:

Gjør som tusenvis av andre bokelskere

Abonner på vårt nyhetsbrev og få rabatter og inspirasjon til din neste leseopplevelse.