Norges billigste bøker

New Challenges to International Marketing

Om New Challenges to International Marketing

Addresses the impact on international marketing of major trends in the external and internal environment of the firm: technology-enabled international marketing research, global account management, procurement and international supplier networks, internationalization of small and entrepreneurial firms, and outsourcing and offshoring.

Vis mer
  • Språk:
  • Engelsk
  • ISBN:
  • 9781848554689
  • Bindende:
  • Hardback
  • Sider:
  • 432
  • Utgitt:
  • 20 februar 2009
  • Dimensjoner:
  • 152x229x24 mm.
  • Vekt:
  • 776 g.
  Gratis frakt
Leveringstid: 2-4 uker
Forventet levering: 7 juni 2024

Beskrivelse av New Challenges to International Marketing

Addresses the impact on international marketing of major trends in the external and internal environment of the firm: technology-enabled international marketing research, global account management, procurement and international supplier networks, internationalization of small and entrepreneurial firms, and outsourcing and offshoring.

Brukervurderinger av New Challenges to International Marketing



Finn lignende bøker
Boken New Challenges to International Marketing finnes i følgende kategorier:

Gjør som tusenvis av andre bokelskere

Abonner på vårt nyhetsbrev og få rabatter og inspirasjon til din neste leseopplevelse.