Utvidet returrett til 31. januar 2025

New Global Marketing

- Local Adaptation for Sustainability and Profit

Om New Global Marketing

Discusses the ways that marketing managers can assess the potential for global expansion and help their firms capitalize on opportunities. The book explores which companies and products should expand internationally, what countries offer the best opportunities, and which marketing plan will lead each product or company to success.

Vis mer
  • Språk:
  • Engelsk
  • ISBN:
  • 9781516527076
  • Bindende:
  • Paperback
  • Sider:
  • 578
  • Utgitt:
  • 27. desember 2017
  • Utgave:
  • 2
  • Vekt:
  • 525 g.
  • BLACK NOVEMBER
  Gratis frakt
Leveringstid: 2-4 uker
Forventet levering: 20. desember 2024

Beskrivelse av New Global Marketing

Discusses the ways that marketing managers can assess the potential for global expansion and help their firms capitalize on opportunities. The book explores which companies and products should expand internationally, what countries offer the best opportunities, and which marketing plan will lead each product or company to success.

Brukervurderinger av New Global Marketing



Finn lignende bøker
Boken New Global Marketing finnes i følgende kategorier:

Gjør som tusenvis av andre bokelskere

Abonner på vårt nyhetsbrev og få rabatter og inspirasjon til din neste leseopplevelse.