Utvidet returrett til 31. januar 2025

Obtaining Value from Big Data for Service Systems, Volume I

- Big Data Management

del av ISSN-serien

Om Obtaining Value from Big Data for Service Systems, Volume I

Focuses on the role of big data in service delivery systems. The book discusses the definition and orientation to big data, applications of it in service delivery systems, how to obtain results that can affect/enhance service delivery, and how to build an effective big data organization.

Vis mer
  • Språk:
  • Engelsk
  • ISBN:
  • 9781949443554
  • Bindende:
  • Paperback
  • Sider:
  • 136
  • Utgitt:
  • 30. mai 2019
  • Utgave:
  • 2
  • BLACK NOVEMBER
  Gratis frakt
Leveringstid: 2-4 uker
Forventet levering: 20. desember 2024

Beskrivelse av Obtaining Value from Big Data for Service Systems, Volume I

Focuses on the role of big data in service delivery systems. The book discusses the definition and orientation to big data, applications of it in service delivery systems, how to obtain results that can affect/enhance service delivery, and how to build an effective big data organization.

Brukervurderinger av Obtaining Value from Big Data for Service Systems, Volume I



Finn lignende bøker
Boken Obtaining Value from Big Data for Service Systems, Volume I finnes i følgende kategorier:

Gjør som tusenvis av andre bokelskere

Abonner på vårt nyhetsbrev og få rabatter og inspirasjon til din neste leseopplevelse.