Utvidet returrett til 31. januar 2025

Peopling Marketing, Organization, and Technology

Om Peopling Marketing, Organization, and Technology

The book introduces interactionist sociology to an audience in marketing, consumer research, and business and management studies.

Vis mer
  • Språk:
  • Engelsk
  • ISBN:
  • 9781138957978
  • Bindende:
  • Hardback
  • Sider:
  • 272
  • Utgitt:
  • 31. januar 2024
  • Dimensjoner:
  • 152x229x0 mm.
  • Vekt:
  • 662 g.
  • BLACK NOVEMBER
  Gratis frakt
Leveringstid: 2-4 uker
Forventet levering: 8. desember 2024

Beskrivelse av Peopling Marketing, Organization, and Technology

The book introduces interactionist sociology to an audience in marketing, consumer research, and business and management studies.

Brukervurderinger av Peopling Marketing, Organization, and Technology



Finn lignende bøker
Boken Peopling Marketing, Organization, and Technology finnes i følgende kategorier:

Gjør som tusenvis av andre bokelskere

Abonner på vårt nyhetsbrev og få rabatter og inspirasjon til din neste leseopplevelse.