Utvidet returrett til 31. januar 2025

Perceived Brand Localness

- An Empirical Study of the German Fashion Market

Om Perceived Brand Localness

Joerg Igelbrink's study provides the disclosure of a comprehensive explanation approach of the consumers purchase motivation and attitude towards local fashion brands. In the research field of consumer behaviour the new consumer typology illustrates both the consumer purchase motivation and derived local fashion brand positioning.

Vis mer
  • Språk:
  • Engelsk
  • ISBN:
  • 9783658287665
  • Bindende:
  • Paperback
  • Sider:
  • 320
  • Utgitt:
  • 3. desember 2019
  • Utgave:
  • 12020
  • Dimensjoner:
  • 148x210x0 mm.
  • Vekt:
  • 454 g.
  • BLACK NOVEMBER
  Gratis frakt
Leveringstid: 2-4 uker
Forventet levering: 27. desember 2024
Utvidet returrett til 31. januar 2025

Beskrivelse av Perceived Brand Localness

Joerg Igelbrink's study provides the disclosure of a comprehensive explanation approach of the consumers purchase motivation and attitude towards local fashion brands. In the research field of consumer behaviour the new consumer typology illustrates both the consumer purchase motivation and derived local fashion brand positioning.

Brukervurderinger av Perceived Brand Localness



Finn lignende bøker
Boken Perceived Brand Localness finnes i følgende kategorier:

Gjør som tusenvis av andre bokelskere

Abonner på vårt nyhetsbrev og få rabatter og inspirasjon til din neste leseopplevelse.