Utvidet returrett til 31. januar 2025

Personal Brand Creation in the Digital Age

- Theory, Research and Practice

Om Personal Brand Creation in the Digital Age

Presenting a scientific exploration of personal branding and digital communication, this ground-breaking book aims to fill a gap between theory and practice. Describing how social media can increase brand profiles online, it explains basic terms before investigating the cultural context for online personal branding.

Vis mer
  • Språk:
  • Engelsk
  • ISBN:
  • 9783319696966
  • Bindende:
  • Hardback
  • Sider:
  • 185
  • Utgitt:
  • 3. april 2018
  • Utgave:
  • 12018
  • Dimensjoner:
  • 154x216x19 mm.
  • Vekt:
  • 382 g.
  • BLACK NOVEMBER
  Gratis frakt
Leveringstid: 2-4 uker
Forventet levering: 21. desember 2024
Utvidet returrett til 31. januar 2025

Beskrivelse av Personal Brand Creation in the Digital Age

Presenting a scientific exploration of personal branding and digital communication, this ground-breaking book aims to fill a gap between theory and practice. Describing how social media can increase brand profiles online, it explains basic terms before investigating the cultural context for online personal branding.

Brukervurderinger av Personal Brand Creation in the Digital Age



Finn lignende bøker
Boken Personal Brand Creation in the Digital Age finnes i følgende kategorier:

Gjør som tusenvis av andre bokelskere

Abonner på vårt nyhetsbrev og få rabatter og inspirasjon til din neste leseopplevelse.