Utvidet returrett til 31. januar 2025

Perspectives in Marketing, Innovation and Strategy

Perspectives in Marketing, Innovation and Strategy
Om Perspectives in Marketing, Innovation and Strategy

This book provides guidelines for pragmatic integration of new marketing tools and business strategies for managers, researchers and students to implement innovative strategies in various industries.

Vis mer
  • Språk:
  • Engelsk
  • ISBN:
  • 9781032574868
  • Bindende:
  • Paperback
  • Sider:
  • 254
  • Utgitt:
  • 18. desember 2024
  • Dimensjoner:
  • 156x234x0 mm.
  • BLACK NOVEMBER
  Gratis frakt
Leveringstid: Kan forhåndsbestilles

Beskrivelse av Perspectives in Marketing, Innovation and Strategy

This book provides guidelines for pragmatic integration of new marketing tools and business strategies for managers, researchers and students to implement innovative strategies in various industries.

Brukervurderinger av Perspectives in Marketing, Innovation and Strategy



Finn lignende bøker
Boken Perspectives in Marketing, Innovation and Strategy finnes i følgende kategorier:

Gjør som tusenvis av andre bokelskere

Abonner på vårt nyhetsbrev og få rabatter og inspirasjon til din neste leseopplevelse.