Utvidet returrett til 31. januar 2025

Persuasive Advertising

- Evidence-based Principles

Om Persuasive Advertising

Written by a leading authority, this book is a comprehensive and definitive guide to advertising that incorporates a vast amount of research and expert opinion. It draws upon the evidence to establish principles that can be applied to achieve successful and effective advertising and evaluates all of the relevant attributes and aspects of this.

Vis mer
  • Språk:
  • Engelsk
  • ISBN:
  • 9781403913432
  • Bindende:
  • Hardback
  • Sider:
  • 388
  • Utgitt:
  • 26. mai 2010
  • Dimensjoner:
  • 182x249x32 mm.
  • Vekt:
  • 766 g.
  • BLACK NOVEMBER
  Gratis frakt
Leveringstid: Ukjent
Utvidet returrett til 31. januar 2025

Beskrivelse av Persuasive Advertising

Written by a leading authority, this book is a comprehensive and definitive guide to advertising that incorporates a vast amount of research and expert opinion. It draws upon the evidence to establish principles that can be applied to achieve successful and effective advertising and evaluates all of the relevant attributes and aspects of this.

Brukervurderinger av Persuasive Advertising



Finn lignende bøker
Boken Persuasive Advertising finnes i følgende kategorier:

Gjør som tusenvis av andre bokelskere

Abonner på vårt nyhetsbrev og få rabatter og inspirasjon til din neste leseopplevelse.