Norges billigste bøker

Philosophy of Marketing

- The New Realist Approach

Om Philosophy of Marketing

How can we overcome the rapidly ageing postmodernist paradigm, which has become sterile orthodoxy in marketing? This book answers this crucial question using fresh philosophical tools developed by New Realism.

Vis mer
  • Språk:
  • Engelsk
  • ISBN:
  • 9781032072333
  • Bindende:
  • Hardback
  • Sider:
  • 266
  • Utgitt:
  • 28. september 2021
  • Dimensjoner:
  • 152x229x0 mm.
  • Vekt:
  • 453 g.
  Gratis frakt
Leveringstid: 2-4 uker
Forventet levering: 18. august 2025

Beskrivelse av Philosophy of Marketing

How can we overcome the rapidly ageing postmodernist paradigm, which has become sterile orthodoxy in marketing? This book answers this crucial question using fresh philosophical tools developed by New Realism.

Brukervurderinger av Philosophy of Marketing



Finn lignende bøker
Boken Philosophy of Marketing finnes i følgende kategorier:

Gjør som tusenvis av andre bokelskere

Abonner på vårt nyhetsbrev og få rabatter og inspirasjon til din neste leseopplevelse.