Norges billigste bøker

Philosophy of Marketing

Om Philosophy of Marketing

This new five-volume collection brings together the seminal articles that students and scholars must assimilate if they are to have a fully rounded understanding of the relevance of philosophy for their research, the varied nature of marketing and consumer research, and to help situate their own contributions to knowledge.

Vis mer
  • Språk:
  • Engelsk
  • ISBN:
  • 9781446274910
  • Bindende:
  • Boxset
  • Sider:
  • 2032
  • Utgitt:
  • 10. desember 2013
  • Dimensjoner:
  • 156x234x150 mm.
  • Vekt:
  • 3780 g.
  Gratis frakt
Leveringstid: 2-4 uker
Forventet levering: 3. mars 2025

Beskrivelse av Philosophy of Marketing

This new five-volume collection brings together the seminal articles that students and scholars must assimilate if they are to have a fully rounded understanding of the relevance of philosophy for their research, the varied nature of marketing and consumer research, and to help situate their own contributions to knowledge.

Brukervurderinger av Philosophy of Marketing



Finn lignende bøker
Boken Philosophy of Marketing finnes i følgende kategorier:

Gjør som tusenvis av andre bokelskere

Abonner på vårt nyhetsbrev og få rabatter og inspirasjon til din neste leseopplevelse.