Utvidet returrett til 31. januar 2025

Place Branding

- Connecting Tourist Experiences to Places

Om Place Branding

Place branding as a field of research is still in a state of infancy. This book seeks to address this, offering a theory of place branding based on the tourist experience, keeping in mind the roles of stakeholders, both public and private organisations and DMOs in managing the place brand.

Vis mer
  • Språk:
  • Engelsk
  • ISBN:
  • 9781472455925
  • Bindende:
  • Hardback
  • Sider:
  • 342
  • Utgitt:
  • 5. desember 2019
  • Dimensjoner:
  • 241x162x20 mm.
  • Vekt:
  • 666 g.
  • BLACK NOVEMBER
  Gratis frakt
Leveringstid: 2-4 uker
Forventet levering: 8. desember 2024

Beskrivelse av Place Branding

Place branding as a field of research is still in a state of infancy. This book seeks to address this, offering a theory of place branding based on the tourist experience, keeping in mind the roles of stakeholders, both public and private organisations and DMOs in managing the place brand.

Brukervurderinger av Place Branding



Finn lignende bøker
Boken Place Branding finnes i følgende kategorier:

Gjør som tusenvis av andre bokelskere

Abonner på vårt nyhetsbrev og få rabatter og inspirasjon til din neste leseopplevelse.