Utvidet returrett til 31. januar 2025

Places

- Identity, Image and Reputation

Om Places

Place branding is happening. A new field of practice and study is in existence and whatever we choose to call it there can no longer be any doubt that it is with us. This collection of intuitive and well-reserached articles examines how places and regions see themselves, and how they reflect this in their branding.

Vis mer
  • Språk:
  • Engelsk
  • ISBN:
  • 9780230239777
  • Bindende:
  • Hardback
  • Sider:
  • 168
  • Utgitt:
  • 18. november 2009
  • Dimensjoner:
  • 163x234x17 mm.
  • Vekt:
  • 422 g.
  • BLACK NOVEMBER
  Gratis frakt
Leveringstid: 2-4 uker
Forventet levering: 19. desember 2024

Beskrivelse av Places

Place branding is happening. A new field of practice and study is in existence and whatever we choose to call it there can no longer be any doubt that it is with us. This collection of intuitive and well-reserached articles examines how places and regions see themselves, and how they reflect this in their branding.

Brukervurderinger av Places



Finn lignende bøker
Boken Places finnes i følgende kategorier:

Gjør som tusenvis av andre bokelskere

Abonner på vårt nyhetsbrev og få rabatter og inspirasjon til din neste leseopplevelse.