Norges billigste bøker

Practical Marketing Planning

Om Practical Marketing Planning

This workbook describes the principles and techniques of marketing. Part 1 discusses the principles and components of marketing, audits, research, targeting forecasting and communications. Part 2 provides a planning manual which guides the user through the production of a marketing plan.

Vis mer
  • Språk:
  • Engelsk
  • ISBN:
  • 9780333679081
  • Bindende:
  • Paperback
  • Sider:
  • 288
  • Utgitt:
  • 12. mai 1997
  • Dimensjoner:
  • 234x144x16 mm.
  • Vekt:
  • 436 g.
  Gratis frakt
Leveringstid: 2-4 uker
Forventet levering: 17. september 2025

Beskrivelse av Practical Marketing Planning

This workbook describes the principles and techniques of marketing. Part 1 discusses the principles and components of marketing, audits, research, targeting forecasting and communications. Part 2 provides a planning manual which guides the user through the production of a marketing plan.

Brukervurderinger av Practical Marketing Planning



Finn lignende bøker
Boken Practical Marketing Planning finnes i følgende kategorier:

Gjør som tusenvis av andre bokelskere

Abonner på vårt nyhetsbrev og få rabatter og inspirasjon til din neste leseopplevelse.