Norges billigste bøker

Pro Logo

- Brands as a Factor of Progress

Om Pro Logo

In an environment in which brands have come under attack they argue that brands can be factors of progress if they are correctly managed. The book includes an analysis of brand nature and history and highlights the importance of semiotics in the management of brand identity.

Vis mer
  • Språk:
  • Engelsk
  • ISBN:
  • 9781349514113
  • Bindende:
  • Paperback
  • Sider:
  • 322
  • Utgitt:
  • 1. januar 2004
  • Utgave:
  • 12004
  • Dimensjoner:
  • 152x229x0 mm.
  • Vekt:
  • 495 g.
  Gratis frakt
Leveringstid: 2-4 uker
Forventet levering: 27. desember 2024
Utvidet returrett til 31. januar 2025

Beskrivelse av Pro Logo

In an environment in which brands have come under attack they argue that brands can be factors of progress if they are correctly managed. The book includes an analysis of brand nature and history and highlights the importance of semiotics in the management of brand identity.

Brukervurderinger av Pro Logo



Finn lignende bøker

Gjør som tusenvis av andre bokelskere

Abonner på vårt nyhetsbrev og få rabatter og inspirasjon til din neste leseopplevelse.