Norges billigste bøker

Promotional Practices and Perspectives from Emerging Markets

Om Promotional Practices and Perspectives from Emerging Markets

This volume explores the dynamic nature of emerging markets, which constitute a major share of global GDP, with a focus on the opportunities for growth and the challenges for businesses in meeting the needs of a diverse set of consumers.

Vis mer
  • Språk:
  • Engelsk
  • ISBN:
  • 9781032325491
  • Bindende:
  • Paperback
  • Sider:
  • 274
  • Utgitt:
  • 27. mai 2024
  • Dimensjoner:
  • 156x234x0 mm.
  • Vekt:
  • 453 g.
  Gratis frakt
Leveringstid: 2-4 uker
Forventet levering: 27. desember 2024
Utvidet returrett til 31. januar 2025

Beskrivelse av Promotional Practices and Perspectives from Emerging Markets

This volume explores the dynamic nature of emerging markets, which constitute a major share of global GDP, with a focus on the opportunities for growth and the challenges for businesses in meeting the needs of a diverse set of consumers.

Brukervurderinger av Promotional Practices and Perspectives from Emerging Markets



Finn lignende bøker
Boken Promotional Practices and Perspectives from Emerging Markets finnes i følgende kategorier:

Gjør som tusenvis av andre bokelskere

Abonner på vårt nyhetsbrev og få rabatter og inspirasjon til din neste leseopplevelse.