Utvidet returrett til 31. januar 2025

Protecting the Brand, Volume I

- Counterfeiting and Grey Markets

Om Protecting the Brand, Volume I

Explores best practices in addressing issues around counterfeiting and grey markets - from a legal as well as a business point of view. The authors examine the threats posed by counterfeiting and grey markets to a variety of industries and illuminate what problems these may cause.

Vis mer
  • Språk:
  • Engelsk
  • ISBN:
  • 9781637421512
  • Bindende:
  • Paperback
  • Sider:
  • 350
  • Utgitt:
  • 30. november 2021
  • Dimensjoner:
  • 152x229x0 mm.
  • Vekt:
  • 333 g.
  • BLACK NOVEMBER
  Gratis frakt
Leveringstid: 2-4 uker
Forventet levering: 8. desember 2024

Beskrivelse av Protecting the Brand, Volume I

Explores best practices in addressing issues around counterfeiting and grey markets - from a legal as well as a business point of view. The authors examine the threats posed by counterfeiting and grey markets to a variety of industries and illuminate what problems these may cause.

Brukervurderinger av Protecting the Brand, Volume I



Finn lignende bøker
Boken Protecting the Brand, Volume I finnes i følgende kategorier:

Gjør som tusenvis av andre bokelskere

Abonner på vårt nyhetsbrev og få rabatter og inspirasjon til din neste leseopplevelse.