Norges billigste bøker

Psychology of the Consumer and Its Development

- An Introduction

Om Psychology of the Consumer and Its Development

An unusually understandable survey of the forces or perception and feeling that determine the purchases we make; and the psychological needs that they fulfill. Research based throughout, it shows how ads use classical conditioning, harnessing psychological motivation to create image and sell products.

Vis mer
  • Språk:
  • Engelsk
  • ISBN:
  • 9780306460739
  • Bindende:
  • Hardback
  • Sider:
  • 362
  • Utgitt:
  • 30. juni 1999
  • Utgave:
  • 1999
  • Dimensjoner:
  • 155x235x32 mm.
  • Vekt:
  • 764 g.
  Gratis frakt
Leveringstid: 2-4 uker
Forventet levering: 20. januar 2025
Utvidet returrett til 31. januar 2025
  •  

    Kan ikke leveres før jul.
    Kjøp nå og skriv ut et gavebevis

Beskrivelse av Psychology of the Consumer and Its Development

An unusually understandable survey of the forces or perception and feeling that determine the purchases we make; and the psychological needs that they fulfill. Research based throughout, it shows how ads use classical conditioning, harnessing psychological motivation to create image and sell products.

Brukervurderinger av Psychology of the Consumer and Its Development



Finn lignende bøker
Boken Psychology of the Consumer and Its Development finnes i følgende kategorier:

Gjør som tusenvis av andre bokelskere

Abonner på vårt nyhetsbrev og få rabatter og inspirasjon til din neste leseopplevelse.