Utvidet returrett til 31. januar 2025

Public Relations as a Creative Industry

Om Public Relations as a Creative Industry

This shortform book defines and situates the role of Public Relations as a creative industry and discusses the trends and issues that the sector is facing within the wider context of the Creative Industries.

Vis mer
  • Språk:
  • Engelsk
  • ISBN:
  • 9781032160498
  • Bindende:
  • Paperback
  • Sider:
  • 124
  • Utgitt:
  • 26. august 2024
  • Dimensjoner:
  • 138x216x7 mm.
  • Vekt:
  • 244 g.
  • BLACK NOVEMBER
  Gratis frakt
Leveringstid: 2-4 uker
Forventet levering: 27. desember 2024
Utvidet returrett til 31. januar 2025

Beskrivelse av Public Relations as a Creative Industry

This shortform book defines and situates the role of Public Relations as a creative industry and discusses the trends and issues that the sector is facing within the wider context of the Creative Industries.

Brukervurderinger av Public Relations as a Creative Industry



Finn lignende bøker
Boken Public Relations as a Creative Industry finnes i følgende kategorier:

Gjør som tusenvis av andre bokelskere

Abonner på vårt nyhetsbrev og få rabatter og inspirasjon til din neste leseopplevelse.