Norges billigste bøker

Qualitative Marketing Research

- Understanding How Behavioral Complexities Drive Marketing Strategies

Om Qualitative Marketing Research

Discusses qualitative research modeling and new approaches of qualitative data collection, interpretation of results, reporting, and deriving managerial implications. The book presents new insights on conducting and applying qualitative market research and emphasizes the application of qualitative research in consumer-centric companies.

Vis mer
  • Språk:
  • Engelsk
  • ISBN:
  • 9781949991017
  • Bindende:
  • Paperback
  • Sider:
  • 196
  • Utgitt:
  • 30. januar 2019
  Gratis frakt
Leveringstid: 2-4 uker
Forventet levering: 20. januar 2025
Utvidet returrett til 31. januar 2025
  •  

    Kan ikke leveres før jul.
    Kjøp nå og skriv ut et gavebevis

Beskrivelse av Qualitative Marketing Research

Discusses qualitative research modeling and new approaches of qualitative data collection, interpretation of results, reporting, and deriving managerial implications. The book presents new insights on conducting and applying qualitative market research and emphasizes the application of qualitative research in consumer-centric companies.

Brukervurderinger av Qualitative Marketing Research



Finn lignende bøker
Boken Qualitative Marketing Research finnes i følgende kategorier:

Gjør som tusenvis av andre bokelskere

Abonner på vårt nyhetsbrev og få rabatter og inspirasjon til din neste leseopplevelse.