Norges billigste bøker

Relationships and Networks in International Markets

Om Relationships and Networks in International Markets

Relationship marketing has become one of the dominant approaches in the USA, Canada, Australia and New Zealand. This book presents the developments in international industrial and service marketing research, from a relationship and network perspective. It also examines different concepts, uses different methods and arrives at different outcomes.

Vis mer
  • Språk:
  • Engelsk
  • ISBN:
  • 9780080430638
  • Bindende:
  • Hardback
  • Sider:
  • 480
  • Utgitt:
  • 12. mars 1998
  • Dimensjoner:
  • 242x166x34 mm.
  • Vekt:
  • 874 g.
  Gratis frakt
Leveringstid: 2-4 uker
Forventet levering: 20. januar 2025
Utvidet returrett til 31. januar 2025
  •  

    Kan ikke leveres før jul.
    Kjøp nå og skriv ut et gavebevis

Beskrivelse av Relationships and Networks in International Markets

Relationship marketing has become one of the dominant approaches in the USA, Canada, Australia and New Zealand. This book presents the developments in international industrial and service marketing research, from a relationship and network perspective. It also examines different concepts, uses different methods and arrives at different outcomes.

Brukervurderinger av Relationships and Networks in International Markets



Finn lignende bøker
Boken Relationships and Networks in International Markets finnes i følgende kategorier:

Gjør som tusenvis av andre bokelskere

Abonner på vårt nyhetsbrev og få rabatter og inspirasjon til din neste leseopplevelse.