Utvidet returrett til 31. januar 2025
Om Religion in the Media Age

Looking at the everyday interaction of religion and media in our cultural lives, this work assesses modern religiosity. Drawing on research into household media consumption, it charts the way in which media and religion intermingle and collide in the cultural experience of media audiences.

Vis mer
  • Språk:
  • Engelsk
  • ISBN:
  • 9780415314237
  • Bindende:
  • Paperback
  • Sider:
  • 352
  • Utgitt:
  • 26. april 2006
  • Dimensjoner:
  • 157x234x19 mm.
  • Vekt:
  • 532 g.
  • BLACK NOVEMBER
  Gratis frakt
Leveringstid: 2-4 uker
Forventet levering: 11. desember 2024

Beskrivelse av Religion in the Media Age

Looking at the everyday interaction of religion and media in our cultural lives, this work assesses modern religiosity. Drawing on research into household media consumption, it charts the way in which media and religion intermingle and collide in the cultural experience of media audiences.

Brukervurderinger av Religion in the Media Age



Finn lignende bøker
Boken Religion in the Media Age finnes i følgende kategorier:

Gjør som tusenvis av andre bokelskere

Abonner på vårt nyhetsbrev og få rabatter og inspirasjon til din neste leseopplevelse.