Norges billigste bøker

Religions as Brands

- New Perspectives on the Marketization of Religion and Spirituality

Om Religions as Brands

During the twentieth century, religion has gone on the market place. Churches and religious groups are forced to 'sell god' in order to be attractive to 'religious consumers'. More and more, religions are seen as 'brands' that have to be recognizable to their members and the general public.

Vis mer
  • Språk:
  • Engelsk
  • ISBN:
  • 9781409467557
  • Bindende:
  • Hardback
  • Sider:
  • 276
  • Utgitt:
  • 28. desember 2013
  • Dimensjoner:
  • 164x235x24 mm.
  • Vekt:
  • 668 g.
  Gratis frakt
Leveringstid: 2-4 uker
Forventet levering: 20. januar 2025
Utvidet returrett til 31. januar 2025
  •  

    Kan ikke leveres før jul.
    Kjøp nå og skriv ut et gavebevis

Beskrivelse av Religions as Brands

During the twentieth century, religion has gone on the market place. Churches and religious groups are forced to 'sell god' in order to be attractive to 'religious consumers'. More and more, religions are seen as 'brands' that have to be recognizable to their members and the general public.

Brukervurderinger av Religions as Brands



Finn lignende bøker
Boken Religions as Brands finnes i følgende kategorier:

Gjør som tusenvis av andre bokelskere

Abonner på vårt nyhetsbrev og få rabatter og inspirasjon til din neste leseopplevelse.