Utvidet returrett til 31. januar 2025

Researching Customer Satisfaction and Loyalty

- How to Find Out What People Really Think

Om Researching Customer Satisfaction and Loyalty

This practical guide examines how to research customer satisfaction and loyalty from both a client and supplier perspective, and how to get the best results from such research.

Vis mer
  • Språk:
  • Engelsk
  • ISBN:
  • 9780749443368
  • Bindende:
  • Paperback
  • Sider:
  • 272
  • Utgitt:
  • 3. juli 2005
  • Dimensjoner:
  • 163x233x15 mm.
  • Vekt:
  • 398 g.
  • BLACK NOVEMBER
  Gratis frakt
Leveringstid: 2-4 uker
Forventet levering: 11. desember 2024

Beskrivelse av Researching Customer Satisfaction and Loyalty

This practical guide examines how to research customer satisfaction and loyalty from both a client and supplier perspective, and how to get the best results from such research.

Brukervurderinger av Researching Customer Satisfaction and Loyalty



Finn lignende bøker
Boken Researching Customer Satisfaction and Loyalty finnes i følgende kategorier:

Gjør som tusenvis av andre bokelskere

Abonner på vårt nyhetsbrev og få rabatter og inspirasjon til din neste leseopplevelse.