Utvidet returrett til 31. januar 2025

Retail Power Plays

- From Trading to Brand Leadership

Om Retail Power Plays

How can retail brand power be built and maintained? This book sets out strategies and implementation programmes for building strong brands in retailing, to create competitive differentiation and superior financial returns. It begins with an analysis of how retail and 'own label' brands have leap-frogged traditional producer brands.

Vis mer
  • Språk:
  • Engelsk
  • ISBN:
  • 9780333685273
  • Bindende:
  • Hardback
  • Sider:
  • 280
  • Utgitt:
  • 24. juni 1997
  • Dimensjoner:
  • 140x216x27 mm.
  • Vekt:
  • 510 g.
  • BLACK NOVEMBER
  Gratis frakt
Leveringstid: 2-4 uker
Forventet levering: 22. desember 2024
Utvidet returrett til 31. januar 2025

Beskrivelse av Retail Power Plays

How can retail brand power be built and maintained? This book sets out strategies and implementation programmes for building strong brands in retailing, to create competitive differentiation and superior financial returns. It begins with an analysis of how retail and 'own label' brands have leap-frogged traditional producer brands.

Brukervurderinger av Retail Power Plays



Finn lignende bøker
Boken Retail Power Plays finnes i følgende kategorier:

Gjør som tusenvis av andre bokelskere

Abonner på vårt nyhetsbrev og få rabatter og inspirasjon til din neste leseopplevelse.