Utvidet returrett til 31. januar 2025

Return on Ideas

- A Practical Guide to Making Innovation Pay

Om Return on Ideas

Delivering innovation has become the number-one item on the marketing director's agenda. Innovation is no longer an occasional "extra," but something demanded by retailers, shareholders, and, above all, consumers. Yet, many of today's marketers never move beyond making flavor changes, just to keep the brand alive.

Vis mer
  • Språk:
  • Engelsk
  • ISBN:
  • 9780470028575
  • Bindende:
  • Hardback
  • Sider:
  • 280
  • Utgitt:
  • 13. april 2007
  • Dimensjoner:
  • 197x244x24 mm.
  • Vekt:
  • 752 g.
  • BLACK NOVEMBER
  Gratis frakt
Leveringstid: 2-4 uker
Forventet levering: 20. desember 2024
Utvidet returrett til 31. januar 2025

Beskrivelse av Return on Ideas

Delivering innovation has become the number-one item on the marketing director's agenda. Innovation is no longer an occasional "extra," but something demanded by retailers, shareholders, and, above all, consumers. Yet, many of today's marketers never move beyond making flavor changes, just to keep the brand alive.

Brukervurderinger av Return on Ideas



Finn lignende bøker
Boken Return on Ideas finnes i følgende kategorier:

Gjør som tusenvis av andre bokelskere

Abonner på vårt nyhetsbrev og få rabatter og inspirasjon til din neste leseopplevelse.