Utvidet returrett til 31. januar 2025

Self-Service in the Internet Age

- Expectations and Experiences

Om Self-Service in the Internet Age

Dave Oliver, Celia Romm and Fay Sudweeks This book follows previous texts: Celia Romm and Fay Sudweeks (eds) (1998), Doing Business Electronically: A Global Perspective of Electronic Commerce, and Fay Sudweeks and Celia Romm (eds) (1999) Doing Business on the Internet: Opportunities and Pitfalls.

Vis mer
  • Språk:
  • Engelsk
  • ISBN:
  • 9781848002067
  • Bindende:
  • Hardback
  • Sider:
  • 276
  • Utgitt:
  • 28. november 2008
  • Utgave:
  • 2009
  • Dimensjoner:
  • 155x235x17 mm.
  • Vekt:
  • 544 g.
  • BLACK NOVEMBER
  Gratis frakt
Leveringstid: 2-4 uker
Forventet levering: 8. desember 2024

Beskrivelse av Self-Service in the Internet Age

Dave Oliver, Celia Romm and Fay Sudweeks This book follows previous texts: Celia Romm and Fay Sudweeks (eds) (1998), Doing Business Electronically: A Global Perspective of Electronic Commerce, and Fay Sudweeks and Celia Romm (eds) (1999) Doing Business on the Internet: Opportunities and Pitfalls.

Brukervurderinger av Self-Service in the Internet Age



Finn lignende bøker
Boken Self-Service in the Internet Age finnes i følgende kategorier:

Gjør som tusenvis av andre bokelskere

Abonner på vårt nyhetsbrev og få rabatter og inspirasjon til din neste leseopplevelse.