Utvidet returrett til 31. januar 2025

Selling Themselves

- The Emergence of Canadian Advertising

Om Selling Themselves

From its origins in the Victorian era as a marginal and somewhat shady enterprise, the advertising trade in Canada changed radically after the turn of the century - rising quickly to a position of influence and respectability. In this book, Russell Johnston tells the story of the people who made it so.

Vis mer
  • Språk:
  • Engelsk
  • ISBN:
  • 9781442613072
  • Bindende:
  • Paperback
  • Sider:
  • 368
  • Utgitt:
  • 1. februar 2012
  • Dimensjoner:
  • 152x229x19 mm.
  • Vekt:
  • 500 g.
  • BLACK NOVEMBER
  Gratis frakt
Leveringstid: 2-4 uker
Forventet levering: 19. desember 2024

Beskrivelse av Selling Themselves

From its origins in the Victorian era as a marginal and somewhat shady enterprise, the advertising trade in Canada changed radically after the turn of the century - rising quickly to a position of influence and respectability. In this book, Russell Johnston tells the story of the people who made it so.

Brukervurderinger av Selling Themselves



Finn lignende bøker
Boken Selling Themselves finnes i følgende kategorier:

Gjør som tusenvis av andre bokelskere

Abonner på vårt nyhetsbrev og få rabatter og inspirasjon til din neste leseopplevelse.