Norges billigste bøker
Om Sensory Marketing

The book covers the ongoing shift from mass-marketing and micro-marketing to sensory marketing in terms of the increased individualization in the contemporary society. It shows the importance in reaching the individuals' five senses at a deeper level than traditional marketing theories do.

Vis mer
  • Språk:
  • Engelsk
  • ISBN:
  • 9780230576575
  • Bindende:
  • Hardback
  • Sider:
  • 183
  • Utgitt:
  • 21. mai 2009
  • Dimensjoner:
  • 167x242x17 mm.
  • Vekt:
  • 432 g.
  Gratis frakt
Leveringstid: 2-4 uker
Forventet levering: 27. desember 2024
Utvidet returrett til 31. januar 2025

Beskrivelse av Sensory Marketing

The book covers the ongoing shift from mass-marketing and micro-marketing to sensory marketing in terms of the increased individualization in the contemporary society. It shows the importance in reaching the individuals' five senses at a deeper level than traditional marketing theories do.

Brukervurderinger av Sensory Marketing



Finn lignende bøker
Boken Sensory Marketing finnes i følgende kategorier:

Gjør som tusenvis av andre bokelskere

Abonner på vårt nyhetsbrev og få rabatter og inspirasjon til din neste leseopplevelse.