Norges billigste bøker

Social Media In Sport: Theory And Practice

Om Social Media In Sport: Theory And Practice

This book enables students to grasp the holistic enterprise of social media as it pertains to social, legal, marketing, and management issues.

Vis mer
  • Språk:
  • Engelsk
  • ISBN:
  • 9789811237652
  • Bindende:
  • Hardback
  • Sider:
  • 504
  • Utgitt:
  • 11. august 2021
  • Dimensjoner:
  • 160x236x44 mm.
  • Vekt:
  • 734 g.
  På lager
Leveringstid: 4-8 virkedager
Forventet levering: 3. januar 2025
Utvidet returrett til 31. januar 2025
  •  

    Kan ikke leveres før jul.
    Kjøp nå og skriv ut et gavebevis

Beskrivelse av Social Media In Sport: Theory And Practice

This book enables students to grasp the holistic enterprise of social media as it pertains to social, legal, marketing, and management issues.

Brukervurderinger av Social Media In Sport: Theory And Practice



Finn lignende bøker
Boken Social Media In Sport: Theory And Practice finnes i følgende kategorier:

Gjør som tusenvis av andre bokelskere

Abonner på vårt nyhetsbrev og få rabatter og inspirasjon til din neste leseopplevelse.