Utvidet returrett til 31. januar 2025

Social Media in the Fashion Industry

Om Social Media in the Fashion Industry

This book introduces social network fundamentals in the fashion domain. It addresses the creation of social media marketing plans, highlighting strategic approaches that allow fashion brands to differentiate themselves in the ephemeral and challenging fashion context.

Vis mer
  • Språk:
  • Engelsk
  • ISBN:
  • 9781032826578
  • Bindende:
  • Paperback
  • Sider:
  • 122
  • Utgitt:
  • 7. oktober 2024
  • Dimensjoner:
  • 157x233x12 mm.
  • Vekt:
  • 226 g.
  • BLACK NOVEMBER
  På lager
Leveringstid: 4-7 virkedager
Forventet levering: 12. desember 2024
Utvidet returrett til 31. januar 2025

Beskrivelse av Social Media in the Fashion Industry

This book introduces social network fundamentals in the fashion domain. It addresses the creation of social media marketing plans, highlighting strategic approaches that allow fashion brands to differentiate themselves in the ephemeral and challenging fashion context.

Brukervurderinger av Social Media in the Fashion Industry



Finn lignende bøker
Boken Social Media in the Fashion Industry finnes i følgende kategorier:

Gjør som tusenvis av andre bokelskere

Abonner på vårt nyhetsbrev og få rabatter og inspirasjon til din neste leseopplevelse.