Norges billigste bøker

Social Media Marketing

- Strategies in Utilizing Consumer-Generated Content

Om Social Media Marketing

Explains why it is even more important today that brands use consumer voices to advocate their brands. In this lively and practical book, the author uses theories to explain consumer psychology and offers practical examples of which social media platforms are conducive to consumer-generated content and why.

Vis mer
  • Språk:
  • Engelsk
  • ISBN:
  • 9781948976787
  • Bindende:
  • Paperback
  • Sider:
  • 166
  • Utgitt:
  • 30. mars 2019
  • Utgave:
  • 2
  • Dimensjoner:
  • 229x152x11 mm.
  • Vekt:
  • 246 g.
  Gratis frakt
Leveringstid: 2-4 uker
Forventet levering: 30. mai 2025

Beskrivelse av Social Media Marketing

Explains why it is even more important today that brands use consumer voices to advocate their brands. In this lively and practical book, the author uses theories to explain consumer psychology and offers practical examples of which social media platforms are conducive to consumer-generated content and why.

Brukervurderinger av Social Media Marketing



Finn lignende bøker
Boken Social Media Marketing finnes i følgende kategorier:

Gjør som tusenvis av andre bokelskere

Abonner på vårt nyhetsbrev og få rabatter og inspirasjon til din neste leseopplevelse.