Utvidet returrett til 31. januar 2025

Social Media, Organizational Identity and Public Relations

- The Challenge of Authenticity

Om Social Media, Organizational Identity and Public Relations

This book focusses on understanding organizational identity construction in a virtual context, developing scholarship on the importance of a virtual presence in PR management, and how to make sense of these identities.

Vis mer
  • Språk:
  • Engelsk
  • ISBN:
  • 9780367665036
  • Bindende:
  • Paperback
  • Sider:
  • 132
  • Utgitt:
  • 30. september 2020
  • Dimensjoner:
  • 232x155x11 mm.
  • Vekt:
  • 232 g.
  • BLACK NOVEMBER
  Gratis frakt
Leveringstid: 2-4 uker
Forventet levering: 7. desember 2024

Beskrivelse av Social Media, Organizational Identity and Public Relations

This book focusses on understanding organizational identity construction in a virtual context, developing scholarship on the importance of a virtual presence in PR management, and how to make sense of these identities.

Brukervurderinger av Social Media, Organizational Identity and Public Relations



Finn lignende bøker
Boken Social Media, Organizational Identity and Public Relations finnes i følgende kategorier:

Gjør som tusenvis av andre bokelskere

Abonner på vårt nyhetsbrev og få rabatter og inspirasjon til din neste leseopplevelse.