Utvidet returrett til 31. januar 2025

Sponsorship in Marketing

- Effective Partnerships in Sports, Arts and Events

Om Sponsorship in Marketing

This new edition of Sponsorship in Marketing introduces the fundamentals of sponsorship-linked marketing, helping the reader to understand how sponsorship can be planned, executed and measured.

Vis mer
  • Språk:
  • Engelsk
  • ISBN:
  • 9780367343446
  • Bindende:
  • Paperback
  • Sider:
  • 274
  • Utgitt:
  • 13. mars 2020
  • Utgave:
  • 2
  • Dimensjoner:
  • 167x237x16 mm.
  • Vekt:
  • 414 g.
  • BLACK NOVEMBER
  På lager
Leveringstid: 4-7 virkedager
Forventet levering: 5. desember 2024

Beskrivelse av Sponsorship in Marketing

This new edition of Sponsorship in Marketing introduces the fundamentals of sponsorship-linked marketing, helping the reader to understand how sponsorship can be planned, executed and measured.

Brukervurderinger av Sponsorship in Marketing



Finn lignende bøker
Boken Sponsorship in Marketing finnes i følgende kategorier:

Gjør som tusenvis av andre bokelskere

Abonner på vårt nyhetsbrev og få rabatter og inspirasjon til din neste leseopplevelse.