Utvidet returrett til 31. januar 2025

Sponsorship in Marketing

Sponsorship in Marketingav T. Bettina (University of Oregon Cornwell
Om Sponsorship in Marketing

Now in a fully revised and updated third edition, Sponsorship in Marketing introduces the fundamentals of sponsorship-linked marketing, helping the reader to understand how sponsorship can be planned, executed and measured.

Vis mer
  • Språk:
  • Engelsk
  • ISBN:
  • 9781032941608
  • Bindende:
  • Paperback
  • Sider:
  • 218
  • Utgitt:
  • 16. april 2025
  • Utgave:
  • 3
  • Dimensjoner:
  • 174x246x0 mm.
  • BLACK NOVEMBER
  Gratis frakt
Leveringstid: Kan forhåndsbestilles
  • Boken er tilgjengelig for forhåndsbestilling 3 måneder før publiseringsdatoen

Beskrivelse av Sponsorship in Marketing

Now in a fully revised and updated third edition, Sponsorship in Marketing introduces the fundamentals of sponsorship-linked marketing, helping the reader to understand how sponsorship can be planned, executed and measured.

Brukervurderinger av Sponsorship in Marketing



Finn lignende bøker
Boken Sponsorship in Marketing finnes i følgende kategorier:

Gjør som tusenvis av andre bokelskere

Abonner på vårt nyhetsbrev og få rabatter og inspirasjon til din neste leseopplevelse.