Utvidet returrett til 31. januar 2025

Strategic Advertising Mechanisms

- From Copy Strategy to Iconic Brands

Om Strategic Advertising Mechanisms

Integrates the most important strategic advertising mechanisms developed throughout time: USP, brand image, positioning, Lovemarks. This is the first book to bring together the most consolidated methods by advertisers or advertising agencies (P&G, Bates, Ogilvy or Euro) in the history of modern advertising. Available in English for the first time.

Vis mer
  • Språk:
  • Engelsk
  • ISBN:
  • 9781789384307
  • Bindende:
  • Paperback
  • Sider:
  • 176
  • Utgitt:
  • 10. desember 2021
  • Utgave:
  • Dimensjoner:
  • 244x170x14 mm.
  • Vekt:
  • 342 g.
  • BLACK NOVEMBER
  På lager
Leveringstid: 4-7 virkedager
Forventet levering: 6. desember 2024

Beskrivelse av Strategic Advertising Mechanisms

Integrates the most important strategic advertising mechanisms developed throughout time: USP, brand image, positioning, Lovemarks. This is the first book to bring together the most consolidated methods by advertisers or advertising agencies (P&G, Bates, Ogilvy or Euro) in the history of modern advertising. Available in English for the first time.

Brukervurderinger av Strategic Advertising Mechanisms



Finn lignende bøker
Boken Strategic Advertising Mechanisms finnes i følgende kategorier:

Gjør som tusenvis av andre bokelskere

Abonner på vårt nyhetsbrev og få rabatter og inspirasjon til din neste leseopplevelse.