Utvidet returrett til 31. januar 2025
Om Strategic Brand Management

The only textbook that builds upon the traditional branding models to fully explore the emotional, social, and cultural impact real-world brands have on contemporary consumers.

Vis mer
  • Språk:
  • Engelsk
  • ISBN:
  • 9780198797807
  • Bindende:
  • Paperback
  • Sider:
  • 368
  • Utgitt:
  • 3. august 2018
  • Utgave:
  • 4
  • Dimensjoner:
  • 188x245x18 mm.
  • Vekt:
  • 800 g.
  • BLACK NOVEMBER
  På lager
Leveringstid: 4-7 virkedager
Forventet levering: 4. desember 2024

Beskrivelse av Strategic Brand Management

The only textbook that builds upon the traditional branding models to fully explore the emotional, social, and cultural impact real-world brands have on contemporary consumers.

Brukervurderinger av Strategic Brand Management



Finn lignende bøker
Boken Strategic Brand Management finnes i følgende kategorier:

Gjør som tusenvis av andre bokelskere

Abonner på vårt nyhetsbrev og få rabatter og inspirasjon til din neste leseopplevelse.