Utvidet returrett til 31. januar 2025

Strategic Integrated Marketing Communications

Om Strategic Integrated Marketing Communications

This book provides a disciplined, systematic look at what is necessary to the planning and implementation of an effective Integrated Marketing Communications (IMC) programme. Throughout, attention is paid to balancing theory with practical application, how to successfully implement theory for effective communication.

Vis mer
  • Språk:
  • Ukjent
  • ISBN:
  • 9780367770624
  • Bindende:
  • Paperback
  • Sider:
  • 304
  • Utgitt:
  • 3. mars 2023
  • Dimensjoner:
  • 175x22x246 mm.
  • Vekt:
  • 578 g.
  • BLACK NOVEMBER
  På lager
Leveringstid: 4-7 virkedager
Forventet levering: 11. desember 2024
Utvidet returrett til 31. januar 2025

Beskrivelse av Strategic Integrated Marketing Communications

This book provides a disciplined, systematic look at what is necessary to the planning and implementation of an effective Integrated Marketing Communications (IMC) programme. Throughout, attention is paid to balancing theory with practical application, how to successfully implement theory for effective communication.

Brukervurderinger av Strategic Integrated Marketing Communications



Finn lignende bøker
Boken Strategic Integrated Marketing Communications finnes i følgende kategorier:

Gjør som tusenvis av andre bokelskere

Abonner på vårt nyhetsbrev og få rabatter og inspirasjon til din neste leseopplevelse.