Norges billigste bøker

Strategic International Marketing

Om Strategic International Marketing

Offers a uniquely adaptable strategy framework for firms of all sizes that are looking to internationalise, using the Nine Strategic Windows model. Considers how technological development has shaped buyer behaviour, channels of distribution and payments systems globally, and the impact of digitalisation on the global economy more broadly.

Vis mer
  • Språk:
  • Engelsk
  • ISBN:
  • 9781032467733
  • Bindende:
  • Paperback
  • Sider:
  • 402
  • Utgitt:
  • 3. juni 2024
  • Utgave:
  • 2
  • Dimensjoner:
  • 246x175x25 mm.
  • Vekt:
  • 722 g.
  På lager
Leveringstid: 4-8 virkedager
Forventet levering: 22. juli 2025

Beskrivelse av Strategic International Marketing

Offers a uniquely adaptable strategy framework for firms of all sizes that are looking to internationalise, using the Nine Strategic Windows model. Considers how technological development has shaped buyer behaviour, channels of distribution and payments systems globally, and the impact of digitalisation on the global economy more broadly.

Brukervurderinger av Strategic International Marketing



Finn lignende bøker
Boken Strategic International Marketing finnes i følgende kategorier:

Gjør som tusenvis av andre bokelskere

Abonner på vårt nyhetsbrev og få rabatter og inspirasjon til din neste leseopplevelse.