Utvidet returrett til 31. januar 2025

Strategic Management and Online Selling

- Creating Competitive Advantage with Intangible Web Goods

Om Strategic Management and Online Selling

This book focuses on Business to Customer business on the internet in order to consider how firms with similar specific characteristics are able to realise competitive advantages. The book presents a new perspective on strategic management theory.

Vis mer
  • Språk:
  • Engelsk
  • ISBN:
  • 9780415652001
  • Bindende:
  • Paperback
  • Sider:
  • 256
  • Utgitt:
  • 2. november 2012
  • Dimensjoner:
  • 158x230x14 mm.
  • Vekt:
  • 384 g.
  • BLACK NOVEMBER
  Gratis frakt
Leveringstid: 2-4 uker
Forventet levering: 15. desember 2024

Beskrivelse av Strategic Management and Online Selling

This book focuses on Business to Customer business on the internet in order to consider how firms with similar specific characteristics are able to realise competitive advantages. The book presents a new perspective on strategic management theory.

Brukervurderinger av Strategic Management and Online Selling



Finn lignende bøker
Boken Strategic Management and Online Selling finnes i følgende kategorier:

Gjør som tusenvis av andre bokelskere

Abonner på vårt nyhetsbrev og få rabatter og inspirasjon til din neste leseopplevelse.