Utvidet returrett til 31. januar 2025

Strategic Marketing

- Cases, Concepts and Challenges

Om Strategic Marketing

This book is designed to help the reader to gain a practical understanding of the strategic marketing process. Through various international cases, the text shows how strategic marketing concepts can be applied to real-life situations, and how marketing solutions are found in different business sectors and environments

Vis mer
  • Språk:
  • Engelsk
  • ISBN:
  • 9780004990378
  • Bindende:
  • Paperback
  • Sider:
  • 296
  • Utgitt:
  • 31. mai 1996
  • Dimensjoner:
  • 159x235x19 mm.
  • Vekt:
  • 454 g.
  • BLACK NOVEMBER
  På lager
Leveringstid: 4-7 virkedager
Forventet levering: 6. desember 2024

Beskrivelse av Strategic Marketing

This book is designed to help the reader to gain a practical understanding of the strategic marketing process. Through various international cases, the text shows how strategic marketing concepts can be applied to real-life situations, and how marketing solutions are found in different business sectors and environments

Brukervurderinger av Strategic Marketing



Finn lignende bøker
Boken Strategic Marketing finnes i følgende kategorier:

Gjør som tusenvis av andre bokelskere

Abonner på vårt nyhetsbrev og få rabatter og inspirasjon til din neste leseopplevelse.