Norges billigste bøker

Strategic Perspective on the Marketing of Information Technologies

Om Strategic Perspective on the Marketing of Information Technologies

Focuses on studies in the field of strategy in the marketing of information technologies. This book contains topics that include the strategic importance of information technology and the strategic implications of structural analysis in a telecommunication market.

Vis mer
  • Språk:
  • Engelsk
  • ISBN:
  • 9781559383875
  • Bindende:
  • Hardback
  • Sider:
  • 300
  • Utgitt:
  • 1 juli 1994
  • Dimensjoner:
  • 156x230x14 mm.
  • Vekt:
  • 528 g.
  Gratis frakt
Leveringstid: 2-4 uker
Forventet levering: 11 juni 2024

Beskrivelse av Strategic Perspective on the Marketing of Information Technologies

Focuses on studies in the field of strategy in the marketing of information technologies. This book contains topics that include the strategic importance of information technology and the strategic implications of structural analysis in a telecommunication market.

Brukervurderinger av Strategic Perspective on the Marketing of Information Technologies



Finn lignende bøker
Boken Strategic Perspective on the Marketing of Information Technologies finnes i følgende kategorier:

Gjør som tusenvis av andre bokelskere

Abonner på vårt nyhetsbrev og få rabatter og inspirasjon til din neste leseopplevelse.