Utvidet returrett til 31. januar 2025

Strategic Pricing and Management Accounting

Om Strategic Pricing and Management Accounting

The book analyses segmentation, value to customer, price-value maps, segmental pricing, product differentiation and dynamic pricing, with traditional economic theory, showing how these ideas have implications for management accountants and the value that they can bring to the business.

Vis mer
  • Språk:
  • Engelsk
  • ISBN:
  • 9781032224824
  • Bindende:
  • Hardback
  • Sider:
  • 176
  • Utgitt:
  • 11. november 2022
  • Dimensjoner:
  • 156x13x234 mm.
  • Vekt:
  • 449 g.
  • BLACK NOVEMBER
  Gratis frakt
Leveringstid: 2-4 uker
Forventet levering: 11. desember 2024

Beskrivelse av Strategic Pricing and Management Accounting

The book analyses segmentation, value to customer, price-value maps, segmental pricing, product differentiation and dynamic pricing, with traditional economic theory, showing how these ideas have implications for management accountants and the value that they can bring to the business.

Brukervurderinger av Strategic Pricing and Management Accounting



Finn lignende bøker
Boken Strategic Pricing and Management Accounting finnes i følgende kategorier:

Gjør som tusenvis av andre bokelskere

Abonner på vårt nyhetsbrev og få rabatter og inspirasjon til din neste leseopplevelse.